Nihai Örümcek Adam - Klon Destanı


  




Spoiler Çeviri ve Taraviri ortaklığı ile Nihai Klon Destanı bu sayfalarla başlıyor. Bayram şekeri niteliğinde bayram boyunca hergün bir sayısı sizlerle olacak bu hikayeyi okurken keyifli dakikalar yaşamanız dileklerimiz ile. 

İYİ OKUMALAR...

Ultimate Spider-Man #97 
Ultimate Spider-Man #98
Ultimate Spider-Man #99
Ultimate Spider-Man #100 
Ultimate Spider-Man #101 
Ultimate Spider-Man #102 
Ultimate Spider-Man #103 
Ultimate Spider-Man #104 
Ultimate Spider-Man #105

Yorumlar

Unknown dedi ki…
100. bölüm efsane olmuş, Oha dedim yani ki ben pek Oha demem, ben bile Oha dediysem siz anlayın oradan ne kadar farklı ve güzel bir bölüm olduğunu, abartıyor muyum diye sordum bir an için kendime(Evet arada kendimle konuşuyorum) verdiğim cevap az bile diyorsun oldu.
HTask dedi ki…
Teşekkürler
Adsız dedi ki…
USM bitirmeyi düşünmez misiniz acaba ? 1-50 arası var bide bu klon destanı en azından 50-97 arası bitse :-)
Spoiler Medya dedi ki…
Bi ara yapsak mı diye düşündük lakin ondan ekip içinde aşırı istek olmayınca yapmadık.